PETER NUOTA

OSOBNÝ TRÉNER

 

"NAJLEPŠÍ ČAS KEDY ZAČAŤ, JE HNEĎ!"

_DSC7037-Edit.jpg
Peter Nuota
_DSC7150.jpg

SKUPINOVÝ

TRÉNING

Skupinové cvičenia pre 5 a viac ľudí alebo firmy prebiehajú formou kruhových tréningov kde sa cvičiaci presúvajú po stanoviskách, kým neodcvičia všetko, čo je stanovené v rámci jedného kola cvičenia. Cvičíme vo fitness centre alebo ak počasie dovolí, či klient si to želá, je možnosť cvičiť aj v exteriéri.  Verím, že pri skupinovom tréningu dáte zo seba oveľa viac  ako by ste čakali. Motiváciou Vám bude nielen tréner ale aj ostatní cvičiaci. Nemusíte sa báť že nebudete stíhať s ostatnými. Napriek skupinovému cvičeniu budú cviky a opakovania upravené tak aby si zacvičil každý vo svojom tempe.  

OSOBNÝ

 TRÉNING

Osobné tréningy začínajú úvodnou konzultáciou s klientom. Tu si povieme ciele (zníženie hmotnosti, zvýšenie výkonnosti, zlepšenie hybnosti alebo sa len cítiť lepšie), ďalšou dôležitou súčasťou konzultácie sú jeho zdravotné danosti, stravovacie návyky, jeho pohybová aktivita v priebehu dňa, typ práce, a iné. Po konzultácii si dohodneme prvú hodinu a pokračujeme vo fitness centre. Na tréningu je po dohode klient sám alebo dvaja. Tréning trvá 60 minút a začína sa zahriatím – rozcvičením. Po rozcvičení sa prechádza na samotný tréning a na konci tréningu nasleduje finálny strečing, ktorý je často zanedbávaný no dôležitou súčasťou každého správneho pohybu. Na tréningu cvičíme podľa požiadavky klienta: či už je to funkčný tréning kde sa využíva telo ako celok, kruhové tréningy alebo klasické rozdelenie podľa svalových partií. 

U KLIENTA

DOMA

K zaneprázdneným klientom alebo ku klientom s domácim fitness priestorom je možnosť návštevy v domácom prostredí. Klient nemusí cestovať a tak ušetrí čas. Tréning môže prebiehať celotelovo, silovo či kondične podľa potrieb a želaní klienta. Na cvičenie potrebujeme trochu voľného miesta, záhradu či miesto na pripevnenie TRX závesného systému na cvičenie (ale nie je podmienkou). 

ONLINE

 TRÉNING

Ťažko sa ti hľadá čas na tréning ale chcel/a by si cvičiť s trénerom? Nie si z mesta a musel/a by si dlho cestovať? Pri online tréningu u mňa nedostaneš tréning napísaný na jednej A4 kde bude 8 cvikov s počtom opakovaní a sérií. Cvičiť budeme cez aplikáciu kde bude vytvorený  tréning (1-5x za týždeň). Ku každému cviku bude video so správnou technikou a popisom techniky, aby si napríklad nezabudol/a že treba mať nohy celou plochou na zemi pre lepšiu oporu, chrbát vystretý, brucho spevnené a keď činku tlačíš hore, tak vydychuješ. Do tréningu vieme zaradiť aj beh, bicykel, plávanie... lebo každý pohyb sa počíta. Počas trvania tréningového plánu komunikujem s klientom cez aplikáciu v prípade zmeny v pláne alebo kvôli vysvetleniu cvikov, upresneniu tréningu. Ak je to možné, máme s klientom raz za 14 dní tréning vo fitness centre z hľadiska kontroly techniky, prípadne aby sme si prešli niektoré cviky detailnejšie.

SPARTAN

PRÍPRAVA

V tréningovej skupine Spartan Training Group Levice sa venujeme príprave na prekážkový beh Spartan Race. Trénujeme hlavne silovo-kondičné kruhové cvičenia zamerané na zlepšenie kondície, aby sme preteky zvládli čo najlepšie. 

Každý kto si chce vyskúšať prekážkový beh Spartan Race je u nás vítaný. Vôbec nevadí že nebeháš/necvičíš, my ťa nato pripravíme.

Niesme profesionálny tím, preto má u nás otvorené dvere každý, kto chce skúsiť niečo nové a siahnuť si na dno svojich síl. 

Heslo preteku : "Pochopíš až v cieli." pochopíš až po odbehnutí preteku.

 

"NAUČ SA JEDLO MILOVAŤ..." 

Naučíme sa spolu jesť. Nebude to jedálniček kde budeš musieť jesť len kuracie mäso, vločky, tvaroh, vajcia... a nebudeš môcť jesť množstvo chutných potravín. Jesť sa bude môcť všetko! No dôležité je  vedieť kedy a v akom množstve. Pomocou jedálnička sa naučíme aké veľké porcie sú  vhodné, ako variť zdravšie a dodať telu potrebné živiny. Každé jedlo je presne nastavené kaloricky podľa vášho životného štýlu a cieľu, ktorý si klient stanoví.  Sacharidy, tuky a bielkoviny zosúladíme v takom pomere, ktorý vás priblíži k Vášmu cieľu.

V jedálničku nájdete 20 až 30 receptov na raňajky, desiatu, obed, olovrant, večeru (vhodné aj pre alergikov a klientov s intoleranciami). Súčasťou úvodnej konzultácie je aj výber obľúbených potravín. Nezabúda sa ani na tých čo sa stravujú v reštauráciách (preto sa v obedoch objavujú aj jedlá z menu, ktoré bežne nájdete v reštauráciách). 

Jíst s hůlkami
 
_DSC7064.jpg

SOM

TRÉNER

Ahojte, volám sa Peter Nuota a ako fitness tréner pôsobím v Leviciach v Astrum Fitness

 

Cvičeniu sa venujem od svojich 14-tich rokov, trénovaniu od roku 2013. 

 

V súčasnosti sa venujem hlavne funkčnému tréningu a behu. 

Klientom sa snažím vysvetliť, že základ je zmena životného štýlu a nie opakovanie nezmyselných diét, pri ktorých aj tak nevydržia dlhodobo.

A taktiež,  že pohyb nemá bolieť a dôležitejšie ako veľké svaly je zdravé telo, ktoré funguje ako jeden celok. Toto je základom pre dlhodobý aktívny športový život bez zranení.

Aktívne sa venujem pretekom Spartan Race ale taktiež aj ďalším bežeckým pretekom. 

Pravidelne sa zúčastňujem športových konferencií a školení.

 

Kvalifikácie:

 

Tréner vo fitness a kulturistike 2 kvalifikačného stupňa

Kettlebells Force

TRX (STC) osobný tréner 

Tejpovanie